است سلول های بنیادی مفید برای درمان نفروپاتی IgA با 36٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است سلول های بنیادی مفید برای درمان نفروپاتی IgA با 36٪ عملکرد کلیه

است سلول های بنیادی برای درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 36٪ باشه؟ عملکرد کلیه 36٪ معنی نفروپاتی IgA به مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت کرده است. سلول های بنیادی یک درمان موثر بیماری های کلیوی به دلیل اختلال سیستم ایمنی بدن است.
چگونه می توان سلول های بنیادی درمان نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 36٪؟
میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) بیماری مزمن کلیوی از جمله نفروپاتی IgA به پنج مرحله تقسیم می کند. در مرحله 3، کلیه ها عملکرد در 30٪ ~ 44٪. در این وضعیت، بیماران شروع به از یک سری از نشانه ها و عوارض رنج می برند. برای بهبود کیفیت زندگی بیماران، آنها نیاز به اقدام برای مدیریت مشکل کلیه خود را به طور موثر.
سلول های بنیادی شامل شش مرحله است: تشخیص علمی، انسداد ایمنی بدن، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی و تنظیم ایمنی بدن. این مراحل می تواند کمک به مزایای زیر را برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA به ارمغان بیاورد.
1. تشخیص درست: از طریق آزمایش های پیشرفته، پزشکان می تواند محل و درجه آسیب کلیوی دقیقا برای بیماران خود تعیین می کند.
2. مهار واکنش های التهابی در کلیه: از آنجا که کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان کوتاه حذف شود، برخی از روش های مورد نیاز برای مهار فعالیت این مجتمع.
3. حذف کمپلکسهای ایمنی: روش تصفیه خون و برخی از داروهای چینی می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی. تا زمانی که این عوامل بیماری زا حذف می شوند از، کلیه باقی مانده عملکرد بافت می توان محافظت می شود.
4. ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده: در مرحله 3B، بخشی از سلول های ذاتی کلیه تنها آسیب دیده، به طوری که برخی روش ها در سلول های بنیادی به بی درنگ بهبود خود استفاده می شود.
5. جلوگیری از عود نفروپاتی IgA: فقط اگر سیستم ایمنی بدن کار می کند به طور معمول، می تواند به بیماران جلوگیری از به طور موثر نفروپاتی IgA. بنابراین، بیماران باید برخی از درمان های برای عادی سیستم ایمنی بدن خود را.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد سلول های بنیادی یا می خواهید به درمان نفروپاتی IgA خوب، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: